• Radno vreme

NEDELjANEMA TRENINGA

• ⁠⁠⁠069 222 92 72
  • Kontakt

Želimo da čujemo vaše predloge!X

ADRESAKOMBANK Arena, Bulevar Arsenija Čarnojevića 58, 11070 Novi Beograd

OSTAVITE KOMENTAR

Slanje maila. Sačekajte...

Hvala na poruci! Odgovorićemo što pre.

Došlo je do problema prilikom slanja. Pokušajte ponovo.

Popunite sva polja pre slanja.

NAŠ BLOG

Suma sumarum – Letnji kamp 2016

By Predrag Dobricic | In Uncategorized | on August 2, 2016

Naš prvi letnji kamp je uspešno okončan!

Pre sumiranja aktivnosti i utisaka želimo da se zahvalimo svim učesnicima i partnerima, što na učešću, što na razumevanju i podršci.

Da podsetimo, u periodu 29-31.jul održali smo naš prvi letnji kamp u Vrnjačkoj Banji. Broj mesta na kampu smo ograničili na 20 iz dva razloga. Prvi je sama posvećenost vežbačima i rad u optimalnoj grupi, što je jedno od naših temeljnih opredeljenja. Drugo, kako je ovo prvi letnji kamp, želeli smo da budemo sigurno da će organizacija moći da funkcioniše besprekorno u jednom novom i za nas nepoznatom poduhvatu.

Krenuli bi smo redom sa utiscima. Krenuli bismo od samih ljudi, čiji su duh i energija činili fizionomiju kampa.

Učesnici kampa

Učesnici kampa su nas sve oduševili svojim odnosom prema treninzima i svojim ljudskim kvalitetima i opravdali našu filozofiju da ne treniramo svakog. Pozitivna atmosfera na treninzima nam je jako bitna i to naše nastojanje je pokazalo pun efekat na kampu kada su se vežbači iz različitih sala slagali kao da su višegodišnji prijatelji. To su ujedno i pravi duh sporta i pobeda našeg načina rada i filozofije.

Partneri

Svi naši partneri su nam maksimalno izašli u susret. Tu najpre mislimo na naše partnere i saradnike na polju fakultativnih aktivnosti koje smo organizovali za vežbače. Drago nam je što smo izabrali prave saradnike iz prvog pokušaja i sigurno nastavljamo saradnju i u narednim godinama, jer kamp sigurno postaje tradicionalan. Svi su pružili odličnu uslugu bilo da je reč o airsoftu, mountain bike-u, zip line-u, veštačkoj steni ili paraglajdingu. Ovaj poduhvat nas je načinio iskusnijim i sigurno je da ćemo već sledeće godine moći da produbimo i proširimo saradnju na bazi uzajamnog razumevanja i zdrave preduzetničke inicijative.

A sad krenimo redom, od momenta kada su vežbači pristigli u Vrnjaču Banju.

DAN 1

Nakon okupljanja koje je bilo zakazano za 10:30h uputili smo se ka našem smeštaju u vili Vir u naselju Snežnik. Ono što nam je zapalo za oko je da su se svi pri samom dolasku oduševili terasom na vodopadom koja je instant pružala viziju o relaksaciji nakon treninga, tako da smo se vrlo lako sporazumeli gde će biti naša baza.

U 12 časova smo već bili u punom Krav Maga modusu i započeli smo svoj prvi trening u sportskoj hali “Vlade Divac.” Trening je trajao puna dva sata i za to vreme smo prešli drilove koji su nas uveli u pun survival mindset mod i izoštrili naša čula. Nastavili smo sa tehnikama fighting skills-a i napadima za situaciju kada ne možemo da primenimo taktiku hit & run, već moramo da se borimo.

Nakon toga odmor i fakultativne aktivnosti. Ono što su svi izabrali za prvi dan je bila veštačka stena sa zip line-om. Okušali su se i padali ali i dalje pokušavali. Oni koji su stigli do vrha su kratko uživali u svom dostignuću, kada su svojim očima videli čoveka od ravno 90 godina kako se bez problema penje do vrha !!! Ono što nisu znali je da se radi o najstarijem aktivnom penjaču u Srbiji. Naravno, svi su bili oduševljeni i puni respekta.

U 19h smo započeli drugi trening koji je planiran za prvi dan. CQB. Ili borba u zatvorenom prostoru, odnosno bliska borba. Perfektna trening lokacija i način na koji su svi vežbali ,kod nas, sa ove distance, ostavlja utisak da je reč o najboljem treningu na kampu. Imali smo sve što je potrebno za odličan Krav Maga trening, realnu lokaciju, motivisane vežbače, superiorne tehnike, zahtevne drilove i ubitačnu taktičku simulaciju. Trening sa dosta laktova, kolena, udaraca glavom i sličnih im odbrana ne može da bude loš.

Uveče opuštanje uz banjsku promenadu i kafiće predstavljaju momenat kada su se svi definitivno povezali i zbližili na pravi način. A bilo je i mesta za malo noćnog provoda. Pod uslovom da se sutra dođe u tačno vreme za trening.

DAN 2

Dan je započeo u 10h, treningom u nedovršenom delu hotela Zvezda. I da, svi su bili na lokaciji u tačno dogovoreno vreme iako banjski noćni život ume da zavede. Sirova i socrealistična unutrašnjost zgrade je bila idealna za trening koji smo spremili. Odbrane od oružja. Noževa, palica i pištolja. Naše igralište je bilo te veličine da smo za svaku novu tehniku mogli da izaberemo i novu, drugačiju lokaciju.

Nakon toga  mountain bike planinskom stazom sa planine Goč. Vrhunsko adrenalinsko uzbuđenje. Ili bazen. Jedna druga vrsta uzbuđenja.

U 19:30h smo se organizovanim prevozom uputili na mesto sa najbojim pogledom u okolini. Tzv.Relej na planini Goč. I vreme za trening na otvorenom u uslovima smanjene vidljivosti. Prešli smo odbrane od hvatova, držanja, gušenja i napada iz potaje. I za kraj….dril u dužini od 400m sa napadačima koji su bili raspoređeni duž staze. U šumi. I totalnom mraku. Klasičan Teksaški masakr motornom testerom. Ko se plašio, više se ne plaši.

WP_20160730_024

Po završetku treninga svi smo odmarali pored logorske vatre i uživali u fantastičnom pogledu na Kraljevo, Vrnjačku Banju i Kruševac. Definitivno smo stavili šapu na ovu lokaciju, bilo z atrening ili jednostavno uživanje. I utvrdili smo da dobre stvari ne treba menjati. Dakle, malo noćnog života.

DAN 3

Poslednji dan kampa je započeo laganim treningom po familijama napada kome smo pridodali novonaučene tehnike sa kampa. Za najbolji miks. I za kraj treninga naravno, pitanja, nedoumice i odgovori. Usledila je mala pauza, za vreme koje su učesnici upoznati sa pravilima našeg višeboja. I onda smo krenuli. Staza od 3km sa 15 prepreka i zadataka koju treba preći za što kraće vreme. I još par zadataka koji su prožimali celu stazu. Na kraju, prvoplasirana ekipa nas je oduvala svojim rezultatom. Kao da su nešto vežbali pre toga???

Za kraj airsoft. A to je posebno iskustvo. Koje organizujemo ponovo što je moguće pre.

Oko 16h smo sumirali utiske u našoj bazi, opustili se, lepo ispričali i ismejali i utvrdili ono što smo mi znali i prvog dana kada smo videli motivisana ali nasmejana lica naših učesnika. Kamp definitivno postaje tradicionalan. Jer je odličan. Jer se ljudi zbližavaju. Jer poštuju jedni druge. Jer imamo još mnogo da ponudimo. Jer volimo ovo što radimo.

Galeriju fotografija sa kampa možete pogledati ovde.